سخناني از ديار دوست
مهدويت
امام زمان (عج)

1. نفع بردن از من در زمان غيبتم مانند نفع بردن از خورشيد هنگام پنهان شدنش درپشت ابرهاست و همانا من ايمنی بخش اهل زمين هستم ، همچنانکه ستارگان ايمنی  بخش اهل آسمانند .
 (بحار الأنوار ، ج 53، ص 181 )

2. ملعون است ، ملعون است کسی  که نماز مغربش را به تأخير بيندازد ، تا زمانی کهستارگان آسمان پديدار شوند .
 (بحار الأنوار ، ج 52، ص 15 )

3. ملعون است ، ملعون است ، کسی  که نماز صبحش را به تأخير بيندارد ، تا زمانی که ستارگان آسمان محو شوند . 
(بحارالأنوار ، ج 52، ص 16 )

4. هر يک از پدرانم بيعت يکی از طاغوتهای زمان به گردنشان بود ، ولی من در حالي قيام خواهم کرد که بيعت هيچ طاغوتی به گردنم نباشد . 
(بحار الأنوار ، ج 53، ص 181 )

 

5. ما در رعايت حال شما کوتاهی  نمی کنيم و ياد شما را از خاطر نبرده ايم ، که اگر جز اين بود گرفتاريها به شما روی می آورد و دشمنان شما را ريشه کن می کردند . پس از خدا بترسيد و ما را پشتيبانی کنيد .
 (بحار الأنوار ، ج 53، ص 175 )

 

 6. من مهدی هستم ، منم قيام گر زمان ، منم آنکه زمين را آکنده از عدل می سازد ، آنچنان که از ستم پر شده بود . 
(بحار الأنوار ، ج 52، ص 2  )

7. وجود من برای اهل زمين سبب امان و آسايش است ، همچنان که ستارگان سبب امان اهل آسمانند .
 (بحار الأنوار ، ج 78، ص 380 )

8. اما علت و فلسفه آنچه از دوران غيبت اتفاق افتاده است ، پس خداوند عز و جل در قرآن فرموده است : " ای مؤمنان از چيزهايی نپرسيد که اگر آشکار شود ، بدتان آيد . " 
(بحار الأنوار ، ج 78، ص 380 )

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 2 فروردين 1393برچسب:, :: 23:53 :: توسط : معين الدين صالحي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 23713
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


دریافت کد موزیک